fbpx

Szkolenia

Opis

Tytuł: "Logopeda, osteopata, ortodonta - współpraca w terapii logopedycznej"

Termin: 2 czerwca 2022 r.

Godziny zajęć: 19:00-20:30

Czas trwania: 2 h dydaktyczne

Koszt webinaru: 47 zł

 

Rejestracja

 

W koszty wliczone są:

  • udział w webinarze na żywo za pośrednictwem platformy internetowej,
  • możliwość bieżącego kontaktu z prowadzącym poprzez czat,
  • materiały dydaktyczne
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia (dla osób uczestniczących na żywo)
  • 5-dniowy dostęp do nagrania.

 

Grupa docelowa: logopedzi, inni specjaliści zainteresowani tematem

Cel szkolenia: doskonalenie umiejętności pracy z pacjentem w zespole logopeda-ortodonta- osteopata 

 

Program szkolenia:

1. Kilka słów o zespołowym oddziaływaniu na pacjenta specjalistów różnych dziedzin głównie w  leczeniu ortodontycznym.
2. Badanie logopedyczne czyli na co zwraca uwagę logopeda.
2. Badanie osteopatyczne, czyli co jest istotne dla osteopaty. 
4. Badanie ortodontyczne, czyli co jest ważne dla ortodonty.
5. Planowanie wspólnej pracy terapeutycznej.
6. Omówienie przykładów pacjentów poddanych pracy zespołu. 

 

Prowadząca:

mgr Ewa Banasiak – Macherska - neurologopeda kliniczny, absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, terapeuta ortodoncji funkcjonalnej wg profesora Durana Von Arx, terapeuta ręki, provider Neuroflow.  W pracy zawodowej stosuje rozmaite metody i techniki terapeutyczne m.in. elektrostymulację, masaż obszaru ustno – twarzowego, pracę na powięzi. Tworzy terapeutyczny zespół wraz  z ortodontą i osteopatą w celu holistycznej pracy  z pacjentem.  Współpracuje z Uniwersytetem Zielonogórskim. Prywatnie żona, mama Tosi i kotki Kropki oraz fanka kryminałów od….zawsze

 

Opłatę za webinar należy uiścić poprzez system szybkiej płatności PayU w momencie rejestracji.

Natychmiast po dokonaniu rejestracji i uiszczeniu płatności wysłana zostanie wiadomość z linkiem dostępowym do webinaru. Prosimy o sprawdzenie SPAMU oraz innych folderów poczty. W przypadku braku takiej wiadomości prosimy o kontakt. 

W PRZYPADKU CHĘCI OTRZYMANIA FAKTURY PROSIMY o kontakt na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

W dniu szkolenia kontakt wyłącznie telefoniczny!

 

NOWOŚĆ!! Zobaczcie co nowego mamy dla Was!!

E-book seplenienie

 

Materiały dydaktyczne, dostęp do nagrania oraz certyfikat wysyłany jest zaraz po zakończeniu webinaru na adres mailowy, podany przy rejestracji. Należy pobrać je z wiadomości, ponieważ po upływie kilku dni będą już nieaktywne.

 

ZAPRASZAMY!

 

 

Szczegóły wydarzenia

Zaczyna się:02/06/2022 19:00
Kończy się:02/06/2022 20:30
Lokalizacja:Szkolenie online

Pytania i odpowiedzi


  • Czy mogę z jednego konta zapisać inne osoby/osobę?

    Nie.

    Zakładając konto, podają Państwo dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie, nie można zatem zrobić tego za kogoś. Każdy uczestnik szkolenia jest zobowiązany do założenia konta i wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych we własnym imieniu.

  • Jak dokonać rezerwacji na szkolenie?

    W celu zapisania się na szkolenie należy założyć konto lub zalogować się, a następnie w ogłoszeniu o szkoleniu kliknąć "rezerwuj teraz" postępując wg dalszej instrukcji. Rezerwacja zostaje potwierdzona po dokonaniu wpłaty wymaganej zaliczki.

  • Kiedy i w jaki sposób mam podać dane do faktury?

    Dane do faktury należy wysłać e-mailem na adres: biuro@instytutlogopedyczny.pl lub wypełnić formularz podczas dokonywania rezerwacji na szkolenie.

  • Kiedy otrzymam fakturę?

    Z reguły faktury wystawiamy do 3 dni roboczych po szkoleniu (po wykonaniu usługi), jednakże w przypadku, gdy pracodawca wymaga jej wcześniej (np. przed zakończeniem danego roku) prosimy o kontakt e-mailowy z biurem w tej sprawie: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Po dokonaniu wpłaty zaliczki/całości kwoty szkolenia okazało się, że placówka dofinansuje mi to szkolenie, czy otrzymam zwrot kosztów i fakturę?

    Tak. Prosimy o przesłanie informacji dotyczących faktury (dane, termin płatności) pod adres e-mailowy z biurem: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Czy mogę dokonać anulowania rezerwacji?

    W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie takiej informacji pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Czy w przypadku rezygnacji ze szkolenia otrzymam zwrot kosztów?

    W przypadku rezygnacji ze szkolenia:

    • W terminie do 10 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot całości wpłaconej kwoty,
    • W terminie do 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia przysługuje zwrot w wysokości 50% kwoty stanowiącej całość opłaty za szkolenie,
    • W terminie poniżej 4 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia lub w przypadku braku zgłoszenia nieobecności wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
  • Mam dofinansowanie z kilku placówek do szkolenia/szkoleń, czy mogę otrzymać kilka faktur?

    Tak, oczywiście. Prosimy wówczas o przesłanie danych do faktury wraz z kwotą dofinansowania pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl

  • Co to jest kod QR i jak go używać?

    Kod QR jest dodatkowym sposobem do szybkiego dostępu do informacji o szkoleniu. W tym celu należy użyć aplikacji do skanowania kodów QR, wówczas wyświetlą się szczegółowe informacje.



„Cokolwiek potrafisz lub myślisz, że potrafisz, rozpocznij to. Odwaga ma w sobie geniusz, potęgę i magię.”
Johann Wolfgang Goethe

Kontakt

Adres

ul. Matki Teresy z Kalkuty 18A lok. 6, 20-538 Lublin

Telefon

Biuro, szkolenia: +48 505 255 435

Rejestracja na terapię: +48 881 527 414

Kontakt telefoniczny w godzinach 9-15

Email

biuro@instytutlogopedyczny.pl