Tytuł: "Logopeda, osteopata, ortodonta - współpraca w terapii logopedycznej"
Termin: 2 czerwca 2022 r.
Godziny zajęć: 19:00-20:30
Czas trwania: 2 h dydaktyczne
Koszt webinaru: 47 zł
W koszty wliczone są:
Grupa docelowa: logopedzi, inni specjaliści zainteresowani tematem
Cel szkolenia: doskonalenie umiejętności pracy z pacjentem w zespole logopeda-ortodonta- osteopata
Program szkolenia:
1. Kilka słów o zespołowym oddziaływaniu na pacjenta specjalistów różnych dziedzin głównie w leczeniu ortodontycznym.
2. Badanie logopedyczne czyli na co zwraca uwagę logopeda.
2. Badanie osteopatyczne, czyli co jest istotne dla osteopaty.
4. Badanie ortodontyczne, czyli co jest ważne dla ortodonty.
5. Planowanie wspólnej pracy terapeutycznej.
6. Omówienie przykładów pacjentów poddanych pracy zespołu.
Prowadząca:
mgr Ewa Banasiak – Macherska - neurologopeda kliniczny, absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, terapeuta ortodoncji funkcjonalnej wg profesora Durana Von Arx, terapeuta ręki, provider Neuroflow. W pracy zawodowej stosuje rozmaite metody i techniki terapeutyczne m.in. elektrostymulację, masaż obszaru ustno – twarzowego, pracę na powięzi. Tworzy terapeutyczny zespół wraz z ortodontą i osteopatą w celu holistycznej pracy z pacjentem. Współpracuje z Uniwersytetem Zielonogórskim. Prywatnie żona, mama Tosi i kotki Kropki oraz fanka kryminałów od….zawsze
Opłatę za webinar należy uiścić poprzez system szybkiej płatności PayU w momencie rejestracji.
Natychmiast po dokonaniu rejestracji i uiszczeniu płatności wysłana zostanie wiadomość z linkiem dostępowym do webinaru. Prosimy o sprawdzenie SPAMU oraz innych folderów poczty. W przypadku braku takiej wiadomości prosimy o kontakt.
W PRZYPADKU CHĘCI OTRZYMANIA FAKTURY PROSIMY o kontakt na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W dniu szkolenia kontakt wyłącznie telefoniczny!
NOWOŚĆ!! Zobaczcie co nowego mamy dla Was!!
Materiały dydaktyczne, dostęp do nagrania oraz certyfikat wysyłany jest zaraz po zakończeniu webinaru na adres mailowy, podany przy rejestracji. Należy pobrać je z wiadomości, ponieważ po upływie kilku dni będą już nieaktywne.
ZAPRASZAMY!
Nie.
Zakładając konto, podają Państwo dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie, nie można zatem zrobić tego za kogoś. Każdy uczestnik szkolenia jest zobowiązany do założenia konta i wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych we własnym imieniu.
W celu zapisania się na szkolenie należy założyć konto lub zalogować się, a następnie w ogłoszeniu o szkoleniu kliknąć "rezerwuj teraz" postępując wg dalszej instrukcji. Rezerwacja zostaje potwierdzona po dokonaniu wpłaty wymaganej zaliczki.
Dane do faktury należy wysłać e-mailem na adres: biuro@instytutlogopedyczny.pl lub wypełnić formularz podczas dokonywania rezerwacji na szkolenie.
Z reguły faktury wystawiamy do 3 dni roboczych po szkoleniu (po wykonaniu usługi), jednakże w przypadku, gdy pracodawca wymaga jej wcześniej (np. przed zakończeniem danego roku) prosimy o kontakt e-mailowy z biurem w tej sprawie: biuro@instytutlogopedyczny.pl
Tak. Prosimy o przesłanie informacji dotyczących faktury (dane, termin płatności) pod adres e-mailowy z biurem: biuro@instytutlogopedyczny.pl
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie takiej informacji pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl
W przypadku rezygnacji ze szkolenia:
Tak, oczywiście. Prosimy wówczas o przesłanie danych do faktury wraz z kwotą dofinansowania pod adres e-mailowy: biuro@instytutlogopedyczny.pl
Kod QR jest dodatkowym sposobem do szybkiego dostępu do informacji o szkoleniu. W tym celu należy użyć aplikacji do skanowania kodów QR, wówczas wyświetlą się szczegółowe informacje.